Rytmus v cestovnom ruchu

9. augusta 2018, ludkanova, Nezaradené

Content reklama v cestovnom ruchu môže robiť divy. Na tom určite stavali aj zadávatelia  tzv. „guid-a“ po Bratislave.

Ako to dopadlo?

Divák vidí predajňu zmrzliny,  ukážku z módnej prehliadky  slovenského  módneho tvorcu, predajňu s módnymi doplnkami a pod.  Úlohu sprievodkyne po Bratislave dostala Jasmína.

Výber komerčných zariadení je zrejme určený tým, kto zaplatil za reklamu, takže bez komentára. Sprievodkyňa Jasmína je slabý odvar amatérskych sprievodcov v rôznych ukážkach youtube. Násilná gestikulácia a výkriky o tom ako miluje Bratislavu na mňa pôsobili priam desivo. (Pozn. škoda, slečna Jasmína by si mohla pozrieť historické ukážky s Terezou Pergnerovou, ktorá do  televíznej tvorby v našich zemepisných šírkach  priniesla tento štýl asi prvá.  Tereza však gestikulovala  so šarmom a jej čagobelo sa stalo priam ikonickým pozdravom tej doby…)

Využitie

Ak budeme hodnotiť tento dokument podľa počtu prezretí, tak asi bude dobré číslo. Slováci  sú zvedaví a pozrú si to. Hlavne z dôvodu medializácie súkromného života osoby sprievodkyne v bulvárnych zdrojoch.  Životnosť však bude  krátka, asi tak ako dlho vydrží jej medializácia.

Ak je  tento dokument určený ako  pozvánka pre slovenskú klientelu,  možno  osloví určitú skupinu ľudí a zadávatelia môžu dúfať,  že Slováci z východného a stredného Slovenska pricestujú do Bratislavy  kúpiť  si slovenskú módu, alebo prídu na zmrzlinu??.. Ak je určený pre zahraničnú klientelu, tak v slovenskej verzii  im rytmus života v Bratislave  podľa tohto  dokumentu asi veľa nepovie.

Otázka znie

Kto financoval toto skompilované   „dielo“ ? Pokiaľ  výhradne privátny sektor, ktorý je prezentovaný, tak ok.