Bratislavské letisko nepozná základy cestovateľskej kultúry?

30. augusta 2019, ludkanova, Nezaradené

26.08. prílet  do Bratislavy o 00,30.  Vstupná hala pred pasovou kontrolou ponúka aj sociálne zariadenia.  Bez toaletného papiera, bez  mydla,  rozbité nádržky na vodu.  Možno výnimočný prípad.  Ale je to prvý kontakt s Bratislavou.

29.08. odlet z Bratislavy o 07,25.  Hala pri odletových bránach má oficiálne  zriadené  3 sociálne zariadenia. Jedno zatvorené výhradne pre zamestnancov. Druhé zatvorené nefunkčné. Tretie „sláva“ otvorené. Neupratané,  opäť porozbíjané úchytky na nádržkách WC, bez papiera, bez mydla. Kľučky na dverách nefunkčné.

To už nie je náhoda

Chápem, možno niektorí cestujúci sú menej kultúrni, ale ak sú nádržky, držiaky alebo  kľučky na dverách pokazené, to  dokumentuje aj skutočnosť, že sa mimoriadne šetrilo, nakúpili sa najlacnejšie  materiály, ktoré jednoducho  vysokú frekvenciu používania nevydržia.

Vôbec nejde o zahraničného cestujúceho. Ide o človeka, ktorý si zaplatí letenku a očakáva  slušné sociálne zariadenie,  na ktorom je vidno, že tam  niekto upratuje, dopĺňa  hygienické potreby a kontroluje  stav zariadenia.  To sa očakáva na každom aj  najmenšom letisku.  Medzinárodné letisko M.R. Štefánika?  Hanba.