26.08. prílet do Bratislavy o 00,30. Vstupná hala pred pasovou kontrolou ponúka aj sociálne zariadenia. Bez toaletného papiera, bez mydla, rozbité nádržky na vodu. Možno výnimočný prípad. Ale je to prvý kontakt s Bratislavou.
29.08. odlet z Bratislavy o 07,25. Hala pri odletových bránach má oficiálne zriadené 3 sociálne zariadenia. Jedno zatvorené výhradne pre zamestnancov. Druhé zatvorené nefunkčné. Tretie „sláva“ otvorené. Neupratané, opäť porozbíjané úchytky na nádržkách WC, bez papiera, bez mydla. Kľučky na dverách nefunkčné.
To už nie je náhoda
Chápem, možno niektorí cestujúci sú menej kultúrni, ale ak sú nádržky, držiaky alebo kľučky na dverách pokazené, to dokumentuje aj skutočnosť, že sa mimoriadne šetrilo, nakúpili sa najlacnejšie materiály, ktoré jednoducho vysokú frekvenciu používania nevydržia.
Vôbec nejde o zahraničného cestujúceho. Ide o človeka, ktorý si zaplatí letenku a očakáva slušné sociálne zariadenie, na ktorom je vidno, že tam niekto upratuje, dopĺňa hygienické potreby a kontroluje stav zariadenia. To sa očakáva na každom aj najmenšom letisku. Medzinárodné letisko M.R. Štefánika? Hanba.