Založ si blog

Archív: december, 2015

Je free (tourist) guiding skutočne dobrovoľníctvo?

Mladý muž si počas sprevádzania turistov vytkol členok. Odporučila som mu, aby po ošetrení riešil svoj úraz ako pracovný. Jeho odpoveď znela: „to asi nie je pracovný úraz, ja som dobrovoľník…..“ Mladí, jazykovo zdatní ľudia vykonávajú v mestách pre zahraničných turistov free guiding. Sú presvedčení, že sú dobrovoľníci.Tento názor […]

Pokračovanie článku

Adventný víkend v Splite

ma príjemne prekvapil. Toto mesto som mala v pamäti zafixované ako letnú destináciu. Tretí adventný víkend ma však presvedčil, že mesto žije celý rok. Dokumentujú to počty turistov, ktorí prichádzajú aj mimo sezóny. Ako prežíva Split svoj Advent? Nie je to o vianočných trhoch, ako sme zvyknutí v našich mestách, v Rakúsku, či v Nemecku. Čo ma tak […]

Pokračovanie článku

Bratislava svetová ? ? ? ? ?

Činovníci Starého mesta v Bratislave presadzovali predvolebnú kampaň čistého, tichého a bezpečného starého mesta. Terasy kaviarní na ulici boli aj sú pre vedenie mestskej časti Staré mesto veľký problém, dokonca bola snaha ich zrušiť. Zodpovední komunálni predstavitelia prezentovali starostlivosť o estetický vzhľad, aby kaviarenské terasy boli […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.