Content reklama v cestovnom ruchu môže robiť divy. Na tom určite stavali aj zadávatelia tzv. „guid-a“ po Bratislave.
Ako to dopadlo?
Divák vidí predajňu zmrzliny, ukážku z módnej prehliadky slovenského módneho tvorcu, predajňu s módnymi doplnkami a pod. Úlohu sprievodkyne po Bratislave dostala Jasmína.
Výber komerčných zariadení je zrejme určený tým, kto zaplatil za reklamu, takže bez komentára. Sprievodkyňa Jasmína je slabý odvar amatérskych sprievodcov v rôznych ukážkach youtube. Násilná gestikulácia a výkriky o tom ako miluje Bratislavu na mňa pôsobili priam desivo. (Pozn. škoda, slečna Jasmína by si mohla pozrieť historické ukážky s Terezou Pergnerovou, ktorá do televíznej tvorby v našich zemepisných šírkach priniesla tento štýl asi prvá. Tereza však gestikulovala so šarmom a jej čagobelo sa stalo priam ikonickým pozdravom tej doby…)
Využitie
Ak budeme hodnotiť tento dokument podľa počtu prezretí, tak asi bude dobré číslo. Slováci sú zvedaví a pozrú si to. Hlavne z dôvodu medializácie súkromného života osoby sprievodkyne v bulvárnych zdrojoch. Životnosť však bude krátka, asi tak ako dlho vydrží jej medializácia.
Ak je tento dokument určený ako pozvánka pre slovenskú klientelu, možno osloví určitú skupinu ľudí a zadávatelia môžu dúfať, že Slováci z východného a stredného Slovenska pricestujú do Bratislavy kúpiť si slovenskú módu, alebo prídu na zmrzlinu??.. Ak je určený pre zahraničnú klientelu, tak v slovenskej verzii im rytmus života v Bratislave podľa tohto dokumentu asi veľa nepovie.
Otázka znie
Kto financoval toto skompilované „dielo“ ? Pokiaľ výhradne privátny sektor, ktorý je prezentovaný, tak ok.
Celá debata | RSS tejto debaty