Založ si blog

Tešíme sa na hokejové majstrovstvá?

Myslím si, že odpoveď je jasná. Fanúšikovia určite.   Nielen tí naši, ale aj fanúšikovia tímov z Fínska, Kanady, Ruska, USA  či iných  účastníckych krajín.

Príprava je v plnom prúde vrátane reklamy,

ktorá má osloviť fanúšikov po celom svete.  V krátkych reklamných šotoch sa objavuje Sajfa. Rozpráva sa s osobou, ktorá predstavuje akéhosi zástupcu danej (oslovenej)  krajiny u nás na Slovensku. Fajn, Sajfa má dobrého manažéra….

Zo šotov, ktoré som videla  mi zostali v pamäti hlavne  chrániče na zuby. Tie si každý pozývajúci  vloží do úst a takto nezrozumiteľne vyrozpráva svoju pozvánku.  Asi je to vtipné a cool. Nehodnotím.

Financovanie aj z peňazí slovenských daňových poplatníkov

Ja len viem, že aj na tieto reklamy prispievajú všetci daňoví poplatníci.  Ministerstvo si vzalo za svoje podporiť majstrovstvá veď  ide o cestovný ruch. Logické a správne. Bratislavská organizácia cestovného ruchu  považuje za svoju povinnosť podporiť majstrovstvá.  Tiež logické a správne. Áno,  ide o cestovný ruch a o snahu osloviť a privolať čo najvyšší počet zahraničných –  hokejom  zanietených  turistov.

Prečo mi predsa niečo vadí?

Posledné majstrovstvá v roku 2011 mali reklamné šoty, ktoré prezentovali  hokej,  ľad,  všetky boli v podstate v modrom odtieni, čo opäť evokovalo chlad. Kapacita štadióna má svoje limity a tak kto sa v zahraničí nedostal ku vstupenke, tak sa často rozhodol nepricestovať do Bratislavy, či Košíc. Tiež treba spomenúť návštevníkov,  ktorí  mali rozpočet na kúpu niekoľkých vstupeniek, ale nevedeli, že môžu vidieť ďalšie zápasy aj inak.   Naplánovali si pobyt  v Bratislave či v Košiciach len na  daný konkrétny počet dní a nevideli dôvod, aby  pricestovali skôr, alebo zostali dlhšie.  Nemali predstavu, že v čase hokejových majstrovstiev je na Slovensku už pekná jar.

Spomínam si  na rozhovor s mladými fínskymi fanúšikmi  v Bratislave na Šafárikovom námestí. S nadšením popisovali,  že sledovali jeden z majstrovských zápasov   na veľkoplošných obrazovkách.  Vnímali to ako dobrú náhradu. Takto  mohli vidieť  aj  zápasy, na ktoré si vstupenky nekúpili. Ešte viac si považovali teplé príjemné počasie,  ktoré len podporilo ich záujem sledovať „out-doorový“ prenos.

Uvidíme, či  autori reklamných šotov zdôraznia aj atmosféru  Košíc či Bratislavy. Či bude aspoň niekoľkosekundová sekvencia, ktorá ukáže  možnosť sledovať  zápas prostredníctvom digitálneho prenosu na veľkoplošných obrazovkách aj na námestiach, či pri obchodných centrách v oboch hokejových mestách.  Veď aj tento zážitok je  neopakovateľný. Alebo zostane ako najväčšie médium  atraktivity hokejových majstrovstiev  len tvár Sajfu a pozvánka vyrieknutá s chráničom na zuby?

Foto: autorka

Keď sú informácie o cestovaní len poskladané slová bez pravdivého obsahu

02.07.2023

V dnešnom vysielaní Metropolitného rádia o 9,35 som si vypočula zmes informácií čo všetko bude platiť turista po príchode do zahraničia. Pani moderátorka čítala informácie rýchlo ale dosť neisto. Bolo zrejmé, že ani ona sama si nebola istá, či číta informácie pre individuálne cestujúceho alebo účastníka zájazdu. Neuvádzala ani prameň, z ktorého tieto [...]

Trojbalíček bez efektu, ITF Slovakiatour – labutia pieseň?

24.04.2023

Všetci poznáme marketingové balíčky 3 v jednom. V prípade ITF Slovakiatour (v minulosti veľtrhu cestovného ruchu) je to však naopak. Tento rok bol cestovný ruch len jednou minimálnou tretinkou celého podujatia. V bratislavskej Inchebe sa zmestili tri výstavy do komplexu areálu aj to ešte s veľkou časťou nevyužitého priestoru. Je otázka, či ide o postcovidový [...]

Nový down-town v Bratislave vyvára sociálnu priepasť

12.04.2023

Metropolitný inštitút Bratislava v rámci seriálu „Plánujeme Bratislavu“ zorganizoval podujatie s troma architektmi na tému: Ako vytvoriť obľúbenú ulicu. Pozvanie do diskusie prijal česko-japonský architekt, publicista a pedagóg Osamu Okamura, spoločne s architektkou Natáliou Puschmannovou zo Sekcie tvorby mestských priestorov MIB a architektom a riaditeľom [...]

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.