Tešíme sa na hokejové majstrovstvá?

Myslím si, že odpoveď je jasná. Fanúšikovia určite.   Nielen tí naši, ale aj fanúšikovia tímov z Fínska, Kanady, Ruska, USA  či iných  účastníckych krajín.

Príprava je v plnom prúde vrátane reklamy,

ktorá má osloviť fanúšikov po celom svete.  V krátkych reklamných šotoch sa objavuje Sajfa. Rozpráva sa s osobou, ktorá predstavuje akéhosi zástupcu danej (oslovenej)  krajiny u nás na Slovensku. Fajn, Sajfa má dobrého manažéra….

Zo šotov, ktoré som videla  mi zostali v pamäti hlavne  chrániče na zuby. Tie si každý pozývajúci  vloží do úst a takto nezrozumiteľne vyrozpráva svoju pozvánku.  Asi je to vtipné a cool. Nehodnotím.

Financovanie aj z peňazí slovenských daňových poplatníkov

Ja len viem, že aj na tieto reklamy prispievajú všetci daňoví poplatníci.  Ministerstvo si vzalo za svoje podporiť majstrovstvá veď  ide o cestovný ruch. Logické a správne. Bratislavská organizácia cestovného ruchu  považuje za svoju povinnosť podporiť majstrovstvá.  Tiež logické a správne. Áno,  ide o cestovný ruch a o snahu osloviť a privolať čo najvyšší počet zahraničných –  hokejom  zanietených  turistov.

Prečo mi predsa niečo vadí?

Posledné majstrovstvá v roku 2011 mali reklamné šoty, ktoré prezentovali  hokej,  ľad,  všetky boli v podstate v modrom odtieni, čo opäť evokovalo chlad. Kapacita štadióna má svoje limity a tak kto sa v zahraničí nedostal ku vstupenke, tak sa často rozhodol nepricestovať do Bratislavy, či Košíc. Tiež treba spomenúť návštevníkov,  ktorí  mali rozpočet na kúpu niekoľkých vstupeniek, ale nevedeli, že môžu vidieť ďalšie zápasy aj inak.   Naplánovali si pobyt  v Bratislave či v Košiciach len na  daný konkrétny počet dní a nevideli dôvod, aby  pricestovali skôr, alebo zostali dlhšie.  Nemali predstavu, že v čase hokejových majstrovstiev je na Slovensku už pekná jar.

Spomínam si  na rozhovor s mladými fínskymi fanúšikmi  v Bratislave na Šafárikovom námestí. S nadšením popisovali,  že sledovali jeden z majstrovských zápasov   na veľkoplošných obrazovkách.  Vnímali to ako dobrú náhradu. Takto  mohli vidieť  aj  zápasy, na ktoré si vstupenky nekúpili. Ešte viac si považovali teplé príjemné počasie,  ktoré len podporilo ich záujem sledovať „out-doorový“ prenos.

Uvidíme, či  autori reklamných šotov zdôraznia aj atmosféru  Košíc či Bratislavy. Či bude aspoň niekoľkosekundová sekvencia, ktorá ukáže  možnosť sledovať  zápas prostredníctvom digitálneho prenosu na veľkoplošných obrazovkách aj na námestiach, či pri obchodných centrách v oboch hokejových mestách.  Veď aj tento zážitok je  neopakovateľný. Alebo zostane ako najväčšie médium  atraktivity hokejových majstrovstiev  len tvár Sajfu a pozvánka vyrieknutá s chráničom na zuby?

Foto: autorka

Silvester, ktorý zostal v srdci

01.01.2025

V čase môjho študentského života som pôsobila aj ako sprievodkyňa cestovného ruchu. Silvester vo Vysokých Tatrách, mala som na starosti 3 autobusy z bývalej Juhoslávie. Každý z inej republiky vtedajšej federácie (v súčasnosti už samostatné štáty). Všetky tri skupiny ubytované v jednom hoteli. Trochu som mala obavy z nespokojnosti z dôvodu bazéna, bol to [...]

Keď sú informácie o cestovaní len poskladané slová bez pravdivého obsahu

02.07.2023

V dnešnom vysielaní Metropolitného rádia o 9,35 som si vypočula zmes informácií čo všetko bude platiť turista po príchode do zahraničia. Pani moderátorka čítala informácie rýchlo ale dosť neisto. Bolo zrejmé, že ani ona sama si nebola istá, či číta informácie pre individuálne cestujúceho alebo účastníka zájazdu. Neuvádzala ani prameň, z ktorého tieto [...]

Trojbalíček bez efektu, ITF Slovakiatour – labutia pieseň?

24.04.2023

Všetci poznáme marketingové balíčky 3 v jednom. V prípade ITF Slovakiatour (v minulosti veľtrhu cestovného ruchu) je to však naopak. Tento rok bol cestovný ruch len jednou minimálnou tretinkou celého podujatia. V bratislavskej Inchebe sa zmestili tri výstavy do komplexu areálu aj to ešte s veľkou časťou nevyužitého priestoru. Je otázka, či ide o postcovidový [...]

Martina Šimkovičová

Ministerstvo ustupuje od svojho zámeru zabezpečiť rezortné vozidlo pre Šimkovičovú

23.06.2025 21:34

Vyzýva ministra vnútra, aby tak, ako zabezpečil vozidlá ostatným ministerstvám, zabezpečil služobné vozidlo aj pre MK

Počasie v pondelok a utorok, 23. - 24. jún 2025

SHMÚ: V okrese Čadca hrozí prívalová povodeň, platí výstraha druhého stupňa

23.06.2025 20:45, aktualizované: 22:57

Pre západné a stredné Slovensko aktuálne platia výstrahy druhého stupňa pred búrkami.

Pumptrack v Roznave

V Košickom kraji otvorili nový pumptrack. Spolu ich má byť na východe päť

23.06.2025 19:00

Pumptrack je vlastne špecializovaný typ trate, ktorá cyklistom poskytuje možnosť zažiť adrenalínové momenty v kontrolovanom a bezpečnom prostredí.

MV-22 Osprey

Irán vyslal rakety na americké základne v Katare a Iraku: Trump: Čakali sme odpoveď, Irán nás včas varoval

23.06.2025 18:50, aktualizované: 23:23

Podľa zdrojov serveru Axios Irán v najbližších minútach začne útoky na americké základne na Blízkom východe.